Výsledky společnosti Commercial Union, životní pojišťovna, a. s. za prvních devět měsíců letošního roku slibují dobrý výhled na celý letošní rok. Společnost si klade za cíl dosáhnout v následujících pěti letech asi pětiprocentního podílu na trhu životního pojištění v ČR a přitom oslovovat zejména střední a vyšší příjmovou skupinu obyvatelstva orientovanou na dlouhodobé investice. K poslednímu září měla pojišťovna ve svém portfoliu celkem 19,5 tisíce aktivních smluv, což je asi o 45 procent více, než jich tam bylo na začátku roku.
Commercial Union, životní pojišťovna se v letošním roce zaměřila v maximální míře na kvalitu pojišťovacích poradců. Systém školení a řízení pojišťovacích poradců je maximálně zaměřený na zajištění odborných kvalit pojišťovacích poradců. Od pojišťovacího poradce by měl nejenom stávající, ale také potenciální zákazník očekávat odborné rady a doporučení, která přesně odpovídají potřebám a možnostem klienta.
Pojišťovna rozšířila pobočkovou síť – v současné době má její obchodní síť celkem 15 poboček po celé republice. Poslední pobočkou, která zahájila činnost v říjnu, je pobočka v Teplicích. Současně proběhl 26. září 2001 Den otevřených dveří v Českých Budějovicích a další Den otevřených dveří proběhne 1. listopadu 2001 v Karlových Varech.