„Doposud jsme nabízeli pouze úvěry revolvingového typu, které dávají klientům flexibilitu splácení, umožňují opakované čerpání na základě jedné smlouvy či stálou a přitom bezplatně vedenou finanční rezervu,“ říká Jaroslava Glaserová, obchodní ředitelka společnosti COFIDIS.
Tím, že revolvingový úvěr není časově omezen, minimální měsíční splátka nemůže být tak nízká jako je tomu u klasického úvěru.
„Nyní mají naši klienti možnost vybrat si úvěr podle svých potřeb. Nový klasický úvěr je jednoduchý, zcela transparentní produkt s předem stanoveným pevným počtem splátek. Všechny naše úvěry jsou samozřejmě i nadále bez poplatků za vyřízení či vedení úvěru,“ dodává Jaroslava Glaserová.
Nový produkt bude v průběhu června podpořen TV kampaní s upraveným TV spotem, inzercí v tisku a internetovou kampaní. TV spot připravila agentura Konektor.