Hlavní navigace

Citibank zahájila využívání Bankovního registru klientských informací

Citibank a. s. se v těchto dnech plně připojila k činnosti Bankovního registru klientských informací.

Sdílet

„Možnost využívat registr představuje pro banku i pro klienta rychlejší a efektivnejší způsob zpracování žádosti o úvěr. Banka má možnost jednodušeji ohodnotit úvěrová rizika a díky tomu klient nemusí složitě dokazovat svoji schopnost úvěr splácet,“ uvedla Martina Dobešová, zodpovědná v Citibank za projekt Bankovního registru klientských informací.

Bankovní registr klientských informací bude pro Citibank jedním, nikoliv však jediným, ze způsobů hodnocení schopnosti klienta splácet úvěr.

Naprostou samozřejmostí je pro Citibank ochrana osobních dat našich klientů. Citibank se připojila k Registru, který splňuje všechny předpisy a direktivy EU o nakládáni s osobními údaji a jeho technické zabezpečení je na světové úrovni, doplnila Martina Dobešová.

Projekt Bankovního registru klientských informací (BRKI) byl v roce 2001 iniciován pěti největšími českými bankami, které jím pověřily společnost CBCB (Czech Banking Credit Bureau). Citibank projevila zájem se do BRKI zapojit již v červenci 2001. BRKI oficiálně zahájil provoz v červnu 2002. Citibank se v pilotním provozu připojila koncem loňského roku a v minulém týdnu zahájila ostrý provoz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).