Zpráva pro všechny, kteří rádi nakupují výhodně – uživatelé všech kreditních karet od Citibank získají při nákupu slevy až 25%
Na základě zpětné vazby od zákazníků tak všichni držitelé kreditních karet od Citibank – včetně držitelů zlaté Citi kreditní karty, co-brandovaných kreditních karet O2-Citi, ČSA-Citi a Shell MasterCard od Citibank, stejně jako kreditní karty Classic, za kterou se neplatí žádný roční poplatek – mohou nyní využívat výhod tohoto exkluzivního programu.
Neustále nasloucháme našim klientům a zlepšujeme produkty a služby tak, abychom dokázali naplnit jejich zvyšující se potřeby v oblasti finančních služeb. Proto jsme se rozhodli spustit tento program pro všechny držitele našich kreditních karet včetně těch, kteří mají základní variantu Classic, tedy kartu, za jejíž vydání a vedení se neúčtuje žádný poplatek,
uvedl Marek Dostál, ředitel segmentu kreditních karet a dodal: Slevy u obchodníků, kteří jsou součástí Citi Clubu, dosahují výše od pěti do pětadvaceti procent. Tento program je unikátní v tom, že zákazníci nemusí sbírat žádné body, díky nimž v budoucnu dostanou nějaký benefit. Slevu získají hned při placení, přímo u obchodníka zaplatí o uvedenou slevu méně.
Mezi partnery Citi Clubu je nyní 17 prodejců či značek z různých segmentů jako jsou například Baumatic, Eta, Garmin, Eiffel optic, Natuzzi, Tom Tailor, Storm, velké množství restaurací, ale i další. Klientovi stačí k získání slevy jen zaplatit Citi kreditní kartou, o nic dalšího se nemusí starat.
Držitelé zlaté kreditní a debetní karty – vedle toho, že mohou využívat slev v rámci Citi Clubu – získávají přístup k výhodám Gold Clubu (dříve Privilege Program), jenž byl připraven exkluzivně pro ně. Více než 70 partnerů tohoto programu nabízí držitelům zlaté kreditní karty celou řadu slev a nadstandardní servis z oblasti módy, gastronomie, sportu, zábavy a životního stylu.
Vzhledem k tomu, že zlatá karta je prestižním platebním nástrojem určeným velmi náročné klientele, vybíráme partnery tohoto programu z oblasti prémiového zboží a služeb. Mezi partnery patří např. řetězec restaurací Ambiente, Hotel InterContinental, prodejny Beltissimo, Butik Beáta Rajská, Montblanc, Holmes Place Premium Anděl, prodejny Pařížská 13 a 18 nabízející módní zboží světových značek jako je např. Giorgio Armani, Fendi, Sergio Rossi, Tod´s, Versace a celá řada dalších,
vysvětlila Miroslava Misíková, marketingová manažerka Citibank.