Nová prezentace je zpracovaná pomocí nejmodernější technologie a postupů, které nynější internetové prostředí nabízí. Pražské letiště kromě nabídky kvalitních služeb prezentuje i širokou síť pravidelných spojení s online daty o příletech a odletech i kompletním sezónním letovým řádem. K postupnému spuštění je připraveno několik klíčových online služeb, jako jsou mimo jiné interaktivní průvodce letištěm, rezervace letenek, hotelů, rezervace parkovacích míst, automobilů k pronájmu ad.
Vrchní ředitel Správy Letiště Praha pro Letecký obchod, provoz a řízení majetku Jiří Pos při této příležitosti řekl: „Správa Letiště Praha preferuje cílenou orientaci na klienty, ať už jde o cestující anebo společnosti, které na letišti fungují, tedy aerolinky či poskytovatele navazujících služeb. Můžeme předpokládat, že novou podobu internetových stránek budou lidé využívat ještě častěji než dosud a že přispěje k jejich snadné orientaci při výběru bohatého rejstříku nabídky Letiště Praha.“
Jedním z dalších důvodů spuštění nové podoby webu Správy Letiště Praha byla snaha posunout web do modernější obsahové i grafické podoby, která bude splňovat kriteria současného elektronického marketingu. „Nová internetová prezentace Letiště Praha by se měla stát jedním z klíčových marketingových a komunikačních nástrojů společnosti a měla by ještě intenzivněji sloužit k prodeji a zprostředkovávání služeb,“ sdělila Martina Plézelová, manažerka Správy Letiště Praha pro Vývoj produktu a marketing, a dodala: „Spuštění nové podoby webu jsme zároveň spojili i se změnou firemního vizuálního stylu, takže se zároveň sjednotí forma komunikace společnosti.“
Eva Krejčí, ředitelka Komunikace a tisková mluvčí Správy Letiště Praha soudí, že nová podoba internetových stránek Letiště Praha ještě významněji podpoří otevřenou komunikaci s veřejností. „Týká se všech témat, která jsou pro veřejnost důležitá. Zvláště významného projektu, kterým je příprava výstavby nové paralelní dráhy.“