Cestující je středem zájmu nových webových stránek Letiště Praha

Letiště Praha dnes spouští nový web. Tato podoba webových stránek Správy Letiště Praha je v historii jeho internetové prezentace novinkou a je ještě více orientovaná na zákazníky jak co do obsahu, tak i co do grafické podoby. Společnost očekává, že uživatelé jejích webových stránek – cestující i spolupracující společnosti - už v prvních dnech provozu ocení nejen jejich nový design a přehlednost, ale zejména rychlost, s jakou požadované informace vyhledají.

Sdílet

Nová prezentace je zpracovaná pomocí nejmodernější technologie a postupů, které nynější internetové prostředí nabízí. Pražské letiště kromě nabídky kvalitních služeb prezentuje i širokou síť pravidelných spojení s online daty o příletech a odletech i kompletním sezónním letovým řádem. K postupnému spuštění je připraveno několik klíčových online služeb, jako jsou mimo jiné interaktivní průvodce letištěm, rezervace letenek, hotelů, rezervace parkovacích míst, automobilů k pronájmu ad.

Vrchní ředitel Správy Letiště Praha pro Letecký obchod, provoz a řízení majetku Jiří Pos při této příležitosti řekl: „Správa Letiště Praha preferuje cílenou orientaci na klienty, ať už jde o cestující anebo společnosti, které na letišti fungují, tedy aerolinky či poskytovatele navazujících služeb. Můžeme předpokládat, že novou podobu internetových stránek budou lidé využívat ještě častěji než dosud a že přispěje k jejich snadné orientaci při výběru bohatého rejstříku nabídky Letiště Praha.“

Jedním z dalších důvodů spuštění nové podoby webu Správy Letiště Praha byla snaha posunout web do modernější obsahové i grafické podoby, která bude splňovat kriteria současného elektronického marketingu. „Nová internetová prezentace Letiště Praha by se měla stát jedním z klíčových marketingových a komunikačních nástrojů společnosti a měla by ještě intenzivněji sloužit k prodeji a zprostředkovávání služeb,“ sdělila Martina Plézelová, manažerka Správy Letiště Praha pro Vývoj produktu a marketing, a dodala: „Spuštění nové podoby webu jsme zároveň spojili i se změnou firemního vizuálního stylu, takže se zároveň sjednotí forma komunikace společnosti.“

Eva Krejčí, ředitelka Komunikace a tisková mluvčí Správy Letiště Praha soudí, že nová podoba internetových stránek Letiště Praha ještě významněji podpoří otevřenou komunikaci s veřejností. „Týká se všech témat, která jsou pro veřejnost důležitá. Zvláště významného projektu, kterým je příprava výstavby nové paralelní dráhy.“

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).