Cestující Českých aerolinií se mohou odbavit přímo v hotelu

Cestující Českých aerolinií se mohou nově odbavit přímo ve vybraných pražských hotelech. Služba je od poloviny října dostupná v ubytovacích zařízeních v areálu pražského letiště - Ramada, Tranzit a Courtyard by Marriott. Cestujícím jsou k dispozici na hotelových recepcích počítače, které umožňují odbavení prostřednictvím internetu v pohodlí hotelu bez čekání u letištních přepážek.

Sdílet

Díky této nové službě si mohou cestující v pohodlí hotelu vybrat místo v letadle a vytisknout svou palubní vstupenku. Po příchodu na letiště již nemusejí k odbavovací přepážce, ale procházejí přímo k pasové a bezpečnostní kontrole. Na letiště díky tomu mohou dorazit kratší dobu před odletem. Odbavit se mohou nejdříve 24 hodin a nejpozději 35 minut před plánovaným odletem. Službu mohou využít i cestující se zavazadly, která po příchodu na letiště odevzdají u speciální přepážky označené „Baggage drop-off“, a dále pokračují rovnou na pasovou a bezpečnostní kontrolu.

V první fázi České aerolinie ve spolupráci s vybranými hotely nabízejí možnost odbavení v hotelových recepcích. Připravuje se však také možnost odbavení přímo na hotelových pokojích pomocí internetového odbavení na počítači cestujícího s tím, že palubní vstupenku by vytiskla hotelová recepce a předala ji cestujícímu při opouštění hotelu. České aerolinie uvažují v budoucnu také o rozšíření služby do dalších hotelů, které cestující v Praze nejčastěji využívají.

Cestující, kteří se chtějí vyhnout čekání ve frontách na letišti, mohou nově využít také možnosti pohodlného odbavení pomocí k tomu účelu instalovaného počítače v novém ekonomickém salonku Českých aerolinií v prostorách restaurantu Budweiser Budvar a kavárny Caffé L’attesa na pražském letišti mezi Terminály 1 a 2. Pro členy programu OK Plus jsou zde připraveny nápoje zdarma. Kromě pohodlného odbavení je zde k dispozici bezplatné Wi-Fi připojení k internetu a díky informačním tabulím zde mají cestující přesný přehled o chystaných odletech letadel. Zdarma je k dispozici denní tisk. Salonek mohou cestující využít denně od 8 do 22 hodin.

Odbavení pomocí počítače v hotelech nebo v salonku umožňuje tzv. internet check-in, tedy odbavení prostřednictvím internetu. Tuto moderní službu zavedly České aerolinie na prvních třech destinacích loni v červnu a na většině sítě pak loni v září. Od zavedení této služby ji již využilo téměř 100 000 cestujících, což je srovnatelné s ostatními klasickými leteckými společnostmi. V současnosti mohou využívat internetové odbavení cestující z Prahy a dalších 30 destinací, do kterých létají České aerolinie nebo jejich code-sharoví partneři. Počet destinací s možností internetového odbavení se stále rozšiřuje.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).