Služba internet check-in, kterou České aerolinie zavedly v červnu loňského roku a od září ji rozšířily na velkou část svých evropských destinací, je cestujícími hojně využívána. V současnosti dává přednost internetovému odbavení před fyzickým „check-inem“ přímo na letišti pět procent cestujících linek, které tuto službu nabízejí. „Zájem o tuto službu mezi cestujícími neustále roste. Cílem Českých aerolinií je dosáhnout do dvou let minimálně 25 procentního podílu cestujících, kteří se budou odbavovat přes internet,“ řekl výkonný ředitel marketingu a řízení segmentů Jan Kaše.
Díky službě odbavení přes internet neboli internet check-in si mohou cestující z pohodlí svého domova nebo kanceláře vybrat místo v letadle a vytisknout svou palubní vstupenku. Po příchodu na letiště již nemusejí k odbavovací přepážce, ale procházejí přímo k pasové a bezpečnostní kontrole. Na letiště tak mohou přijít kratší dobu před odletem. Cestující se mohou odbavit na internetu ve třech jednoduchých krocích, a to nejdříve 24 hodin a nejpozději 35 minut před plánovaným odletem.
Internetové odbavení Českých aerolinií mohou využít i cestující se zavazadly. Po příchodu na letiště je odevzdají u speciální přepážky označené „Baggage drop-off“ a dále pokračují rovnou na pasovou a bezpečnostní kontrolu.
Služba je určena pro všechny cestující Českých aerolinií, kteří mají elektronickou letenku. Ty tvoří v současnosti zhruba 84 procent celkového prodeje letenek Českých aerolinií. Služba je nyní dostupná pro všechny odlety z Prahy, Amsterdamu, Paříže, Atén, Barcelony, Bělehradu, Benátek, Berlína, Bratislavy, Budapešti, Bukurešti, Düsseldorfu, Frankfurtu, Hannoveru, Hamburgu, Kodaně, Kolína nad Rýnem, Košic, londýnského letiště Heathrow, Manchesteru, Marseille, Mnichova, Rigy, Říma, Sofie, Stuttgartu, Varšavy, Záhřebu a nově i Stockholmu, Dublinu a Štrasburku. Do budoucna se počítá s rozšířením internet check-inu také například do Tel-Avivu, Bejrútu nebo Larnaky.