Těší mě, že se nám v rámci týmu korporátního marketingu a sponzoringu daří posílit vnímání České spořitelny jako banky, která nejen nabízí široké portfolio služeb pro různé klienty, ale rovněž pravidelně a dlouhodobě podporuje projekty, které umožňují našim zákazníkům i široké veřejnosti podílet se na našem společném úspěchu. Kolo pro život je jedním z našich klíčových dlouhodobých projektů v oblasti sportovního marketingu a do budoucna plánujeme toto partnerství dále rozvíjet,
řekla Jarmila Plachá, ředitelka korporátního marketingu a sponzoringu.
Kolo pro život je seriál závodů na horských kolech, kterých se každoročně zúčastní tisíce účastníků všech věkových i sociálních skupin. Cyklistický tým horských kol Česká spořitelna MTB byl založen na začátku roku 1994. Za dobu své existence si pod vlajkou České spořitelny vybojoval vedoucí postavení v domácím pelotonu.
Soutěž pořádá společnost Sun Events, s.r.o. Vyhlášeny byly 3 kategorie: Nejlepší sponzoring týmu, jednotlivce a nebo sportovní akce. Navíc bylo uděleno speciální ocenění za Nejlepší využití sponzoringu ve firemní komunikaci, Přínos pro sport v ČR, Nejlepší nabídku pro sponzora a Mediální partnerství ve sportu. Hodnocení provedla porota složená z vybraných odborníků – ze zástupců zadavatelů, komunikačních a mediálních agentur, akademiků a odborného tisku.
Klára Gajdušková
Tisková mluvčí ČS, a.s.