„Částka bude směřovat našim spoluobčanům, kteří to nejvíc potřebují. Občanské sdružení Život 90 prostředky použije na provoz jediné bezplatné non-stop telefonní linky v České republice, která se zaměřuje na pomoc řešení problémů stárnoucí populace, osamělých seniorů a rodin pečujících o těžce nemocné seniory. Poděkování patří všem klientům, kteří se do akce zapojili a pomohli tak přispět ke zlepšení kvality života seniorů v České republice,“ říká Martin Škopek, člen představenstva a náměstek generálního ředitele České spořitelny.
Kampaň je dalším z řady projektů, kdy banka přispívá na charitativní účely. Díky obdobné aktivitě, která se uskutečnila na jaře v loňském roce po dobu osmi týdnů, mohla Česká spořitelna například věnovat 3,5 milionu Kč na boj s rakovinou prsu. Banka tehdy za každou platbu kartou nebo dobití kreditu mobilního telefonu v bankomatu připsala ze svých výnosů 0,50 Kč na dobročinné účely. Loni je věnovala na konto Nadačního fondu Mamma, který prostředky využil na nákup mamografu. Klienti ČS v daném období realizovali přes 7,02 milionu transakcí. Tato aktivita nazvaná „I drobná platba se může stát drahocennou“ byla následně v závěru roku oceněna v konkurenci více než sedmdesáti evropských projektů Evropskou asociací pro finanční management a marketing (EFMA) cenou Grand Prix.
Spolupráce České spořitelny a její Nadace České spořitelny s Občanským sdružením Život 90 je dlouhodobá. Sdružení zajišťuje humanitární služby pro seniory s cílem zlepšovat kvalitu života lidí osamělých, sociálně handicapovaných a zdravotně postižených v jejich vlastních domovech.