„Jako první banka v ČR přistupujeme na vzorové obchodní podmínky ČNB a ručíme za transakce ztracenou či odcizenou kartou již před její blokací. Tímto jsme splnili další z cílů naší strategie Banka první volby. Věříme, že snížení odpovědnosti klienta při ztrátě karty je dalším krokem ke zlepšení práv klientů v bankovním světě,“ uvedl Miloslav Křečan, ředitel Kartového centra ČS.
ČS od ledna 2007 prodlužuje pojištění zneužití karty až na dobu 96 hodin před blokací karty a rozšiřuje ho o PINové transakce. Dále ČS zdvojnásobuje limity pro ztrátu nebo odcizení dokladů a klíčů až na 8 000,– Kč a také zdvojnásobuje limit pro odcizení hotovosti až na 10 000,– Kč. Cena pojištění se přitom nemění. Pojištění zneužití karty lze sjednat k debetním, kreditním i charge kartám. Roční poplatek za pojištění začíná už na 170,– Kč a je různý podle výše pojistného krytí. Blokaci ztracené nebo odcizené karty může klient nahlásit na lince ČS 800 207 207, a to 24 hodin denně.