Česká spořitelna má nejlepší finanční reklamu roku 2004

Ve třetím ročníku ankety Nejlepší finanční reklama roku zvítězila s výrazným náskokem v hodnocení veřejnosti i odborné poroty Česká spořitelna. Česká spořitelna tak v hodnocení odborné poroty obhájila loňské prvenství. Vítězem se stal reklamní spot s fotbalovou tématikou s názvem „Bankomaty na každém rohu“. Pořadatelem soutěže je finanční server Měšec.cz.

Sdílet

Těší nás, že v současném světě zahlceném různorodou reklamou si právě náš reklamní spot našel své místo a svou vtipnou a inteligentní povahou získal oblibu u řady z nás. Věříme, že takto postavená reklama splnila svůj účel – jednoduchou a příjemnou formou informuje klienty o nejširší bankomatové síti České spořitelny v ČR, uvedl Václav Kubata, ředitel úseku marketing.

Čtenáři vybírali nejlepší reklamu z téměř třícitky reklamních spotů nominovaných finančními institucemi. Odbornou porotu tvořili novináři zabývající se tématikou osobních financí, pracovníci mediálních agentur a designéři.

Klára Gajdušková
tisková mluvčí České spořitelny, a.s.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).