Tu s „kulatým“ číslem 2 000 000 nahlásili koncem září majitelé automobilu z Uherskohradišťska. Jejich Hyundai se stal obětí vandala, který mu prokopl blatník. Pachatel však nezůstal neznámý, k činu se doznal a sdělil, že škodu uhradí ze svého. Pojistná událost tak byla bez výplaty pojistného plnění včera uzavřena. Tento závěr škody je však zcela výjimečný. Ve 95 % případů je totiž škoda do 5 dnů od dodání posledního dokladu vyplacena a nejčastěji to bývá právě z titulu pojištění motorových vozidel. Ostatně i miliontá pojistná událost, která byla zaevidována v září 2005, se stala motoristovi z Prahy na čelním skle jeho mercedesu.
Každý den kontaktuje Českou pojišťovnu zhruba 10 – 12 tisíc klientů, pravidelně v pondělí jich nezřídka bývá až o polovinu více a během jednoho pracovního dne Klientský servis zaregistruje 1500 až 2000 pojistných událostí z celého Česka.