Bez ohledu na to, zda je klient viníkem nehody či poškozeným, získává u ČP zdarma zapůjčení vozidla na 3 dny a odtah nepojízdného vozu až do 500 km. Zásadní novinkou je rovněž to, že se ČP o svého klienta postará i v případě, kdy mu škodu způsobí klient jiné pojišťovny. ČP škodu zdokumentuje a vše potřebné s pojišťovnou viníka vyřídí za klienta.
„Myšlenka přímé likvidace škod bez ohledu na zavinění je budoucností povinného ručení. Inspirovali jsme se na vyspělých zahraničních trzích, kde tato služba již nějakou dobu funguje, i když ne v takovém rozsahu jaký nyní nabízí Česká pojišťovna,“ vysvětluje výkonný ředitel ČP Pavel Řehák.
Všichni řidiči, kteří si uzavřeli, či uzavřou smlouvu o povinném ručení s Českou pojišťovnou, získají bezplatnou pomoc při vyřízení pojistné události. Česká pojišťovna tak za klienta přebírá na základě vyplněné plné moci o zastupování veškeré „nepříjemné“ vyřizování a komunikaci s jinými pojišťovnami viníků nehody. Navíc bude možné získat bez průtahů náhradu škody přímo od ČP, která škodu zaviněnou jiným řidičem zlikviduje obdobně jako z havarijního pojištění a následně sama proplacení vyřídí s jeho pojišťovnou.
Klienti s nejběžnějšími produkty povinného ručení Standard a Bonus Exclusive navíc získají bezplatný odtah vozidla (každý klient má právo na odtah nepojízdného vozidla až do vzdálenosti 500 km) a bezplatné zapůjčení náhradního vozidla (každý klient může v případě nepojízdnosti vlastního vozidla při nehodě získat od ČP zapůjčení náhradního osobního vozu na tři dny).