„Naše umístění je důkazem toho, že jsme se směrem „blíž klientům“ vydali tou správnou cestou,“ uvedl při předávání cen generální ředitel České pojišťovny Lard Friese. „Produkty České pojišťovny dokáží zaujmout širokou veřejnost a během krátké doby si získat všeobecnou popularitu. To je právě případ Dynamiku Plus i jeho neméně slavné původní varianty Dynamik, která oslovila statisíce klientů a ve stejné soutěži sbírala vavříny v uplynulých dvou letech. Jsme potěšeni i tím, že naše produkty dobře bodují u finančních odborníků a že znovu můžeme být mezi nejlepšími,“ dodal L. Friese. Dle jeho slov se Česká pojišťovna i do budoucna chce zaměřit na nové, vylepšené produkty a služby.
Variabilnímu pojištění v Kostce odborníci přisoudili 3. místo v kategorii neživotního pojištění. Kostka je v nabídce teprve necelý rok a za tu dobu už má téměř 90 tisíc klientů, kteří si do ní poskládali přes 125 tisíc nejrůznějších produktů. Nejčastěji jde o pojištění staveb, bytů, domácností, rekreačních objektů a odpovědnosti. Klienti na tomto pojištění oceňují kromě slev za pojištění více rizik jeho jednoduchost, snadnější provádění změn, možnost vlastní modelace pojistné ochrany i sjednání zcela individuálních majetkových pojištění.
Veřejností nejvýše oceněný Dynamik Plus je pak další inovací produktu Dynamik, který je nejprodávanějším životním pojištění na trhu. Jeho parametry lze měnit v průběhu pojištění podle momentální situace klienta, který si sám určí, v jaké výši chce krýt potenciální rizika a kolik peněz a jakým způsobem bude investovat. V nabídce je pět investičních programů, které představují různé kombinace stupně rizika a možnosti výnosu. V současné době má Dynamik Plus téměř 60% podíl ve všech nově uzavíraných životních pojištěních České pojišťovny.