"Velmi mne těší, že mBank dosahuje dobrých výsledků jak v České republice tak na Slovensku. Celkový počet půl milionu klientů je za tři a půl roku existence mBank výborný výsledek a mBank je tak nejrychleji rostoucí bankou poslední dekády,“ komentuje výsledky banky generální ředitel mBank pro Českou republiku a Slovensko Janusz Mieloszyk. „Za naším úspěchem stojí nejen naše vstřícná poplatková politika a dobrá produktová nabídka a také fakt, že nenutíme klienty navštěvovat pobočky a většinu našich produktů si mohou zařídit z pohodlí svého domova přes internet. mBank tak i přes rostoucí konkurenci zůstává důležitým hráčem na trhu retailového a internetovém bankovnictví a věřím, že i v dalším období udržíme tento úspěšný trend a že počet našich klientů bude i nadále výrazně stoupat,“ dodává generální ředitel.
mBank vstoupila na český trh a slovenský trh koncem roku 2007 a postupně se stala důležitým hráčem na trhu retailového a internetovém bankovnictví v obou zemích.
mBank je jak v Čechách tak na Slovensku opakovaně oceňována v anketách veřejnosti, podnikatelů i odborné veřejnosti. V roce 2011 získala česká mBank druhé místo v anketě Zlatý měšec a celkem čtyři ocenění v hlasování veřejnosti, podnikatelů i odborníků Zlatá koruna. Na Slovensku byl běžný účet mKONTO oceněn jako nejlepší v anketě Zlatá minca, kde vyhrál jak v hlasování veřejnosti, tak i v anketě odborníků.