Hlavní navigace

Češi využívají business produkty British Airways stále častěji

British Airways oznámila hospodářské výsledky za první pololetí fiskálního roku 2007.

Sdílet

Letecká společnost British Airways oznámila globální hospodářské výsledky za první pololetí (duben – září) fiskální roku 2007.

Globálním úspěchům britského dopravce odpovídají také výsledky v České republice:

v ČR za 1. pololetí (duben – září) nárůst počtu přepravených zákazníků o 32,3 %
on-line prodej přes ba.com vykázal 91,9 % nárůst oproti stejnému období roku 2006
v září 2007 se zvýšilo využití možnosti odbavení se přes internet na 14,6 %, což je přibližně 55 % nárůst v porovnání s předchozím rokem

Společnost British Airways v České republice zaznamenala více než třicetiprocentní nárůst přepravených zákazníků v prvním pololetí proti stejnému období v minulém roce. Letenku si prostřednictvím internetových stránek ba.com zakoupilo o devadesát jedna procent zákazníků více než v minulém roce.

Anna Ingham-Grant, Commercial Manager pro Českou republiku, výsledky komentuje: „V České republice jsme mimo jiné velmi spokojeni s nárůstem pasažérů v obou našich business třídách – v novém Club World na dálkových letech se jedná o 7 % nárůst a na trase Praha – Londýn v business třídě Club Europe je to nárůst o 8%. Tyto výsledky potvrzují neustále rostoucí zájem českých zákazníků o business produkty British Airways. Dále jsme zaznamenali velký (+21%) nárůst zájmu i o dálkové lety s British Airways. Mezi nejpopulárnější destinace patří již tradičně Los Angeles, Vancouver, New York, San Francisco či Sydney, avšak i nadále roste zájem o destinace v Asii – HongKong, Peking nebo Tokyo.“

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).