Hlavní navigace

Češi využívají business produkty British Airways stále častěji

British Airways oznámila hospodářské výsledky za první pololetí fiskálního roku 2007.

Doba čtení: 1 minuta

Letecká společnost British Airways oznámila globální hospodářské výsledky za první pololetí (duben – září) fiskální roku 2007.

Globálním úspěchům britského dopravce odpovídají také výsledky v České republice:

v ČR za 1. pololetí (duben – září) nárůst počtu přepravených zákazníků o 32,3 %
on-line prodej přes ba.com vykázal 91,9 % nárůst oproti stejnému období roku 2006
v září 2007 se zvýšilo využití možnosti odbavení se přes internet na 14,6 %, což je přibližně 55 % nárůst v porovnání s předchozím rokem

Společnost British Airways v České republice zaznamenala více než třicetiprocentní nárůst přepravených zákazníků v prvním pololetí proti stejnému období v minulém roce. Letenku si prostřednictvím internetových stránek ba.com zakoupilo o devadesát jedna procent zákazníků více než v minulém roce.

Anna Ingham-Grant, Commercial Manager pro Českou republiku, výsledky komentuje: „V České republice jsme mimo jiné velmi spokojeni s nárůstem pasažérů v obou našich business třídách – v novém Club World na dálkových letech se jedná o 7 % nárůst a na trase Praha – Londýn v business třídě Club Europe je to nárůst o 8%. Tyto výsledky potvrzují neustále rostoucí zájem českých zákazníků o business produkty British Airways. Dále jsme zaznamenali velký (+21%) nárůst zájmu i o dálkové lety s British Airways. Mezi nejpopulárnější destinace patří již tradičně Los Angeles, Vancouver, New York, San Francisco či Sydney, avšak i nadále roste zájem o destinace v Asii – HongKong, Peking nebo Tokyo.“