V České republice vystupuje pojišťovna pod jménem Aviva již od roku 2003 a na tento den připravila nejen interní aktivity, ale také odpoledne v pražské ZOO pro děti z mateřské školy se specializovanou péčí. Celý čtyřiadvacetihodinový program Becoming One Aviva day odstartoval v australském Melbourne a dospěl až k úspěšnému zakončení ve státě Iowa v USA. Během celé akce s interním označením Follow The Sun se všichni zaměstnanci měli možnost osobně či virtuálně setkat s nejvyššími manažery této nadnárodní skupiny, účastnili se intranetových diskusí a také se zapojili do lokálních CSR aktivit.
Zástupci pojišťovny Aviva v ČR se rozhodli v rámci CSR aktivit přistoupit k adresné podpoře dětí, které vyžadují specializovanou péči. Aviva na druhého června připravila pro děti z pražské mateřské školy Drahaňská zábavné odpoledne v trojské ZOO. CSR aktivity zaměřené na děti mají ve skupině Aviva dlouhou tradici. Odpolední část Aviva dne jsme věnovali dětem a dodatečně s nimi oslavili jejich mezinárodní svátek,
uvedl po akci Milan Starý, marketingový ředitel životní pojišťovny Aviva.
Proces globálního přechodu pod novou značku spustila pojišťovací skupina Aviva, která existuje již více než 300 let a působí ve 28 zemích světa, na začátku ledna 2009. Rebranding podpořily v jednotlivých zemích kreativní kampaně. Ve Velké Británii, kde je Aviva největším pojistitelem na trhu, využila v kampani spojení životní pojišťovny se slavnými osobnostmi, které si při vstupu do světa showbusinessu také změnili své jméno, například Bruce Willis nebo Ringo Starr.