Hlavní navigace

ČEKIA uvádí na trh MagnusWeb

Ohlídá konkurenci, najde nové zákazníky nebo prověří obchodní partnery, a to v Čechách i na Slovensku. Takové je základní využití informačního systému MagnusWeb, který v těchto dnech na trh uvádí Česká kapitálová informační agentura, a.s. (ČEKIA), přední poskytovatel ekonomických informací o firmách.

Sdílet

„MagnusWeb reaguje na potřeby našich zákazníků. Při jeho několikaletém vývoji jsme se zaměřili zejména na uživatelský komfort, snadný on-line přístup k informacím a nové datové zdroje,“ říká Petr Molnár, obchodní ředitel ČEKIA.

Databáze agentury ČEKIA na českém trhu představuje rozsáhlý a pečlivě aktualizovaný datový zdroj, který využívají stovky uživatelů z řad finančních institucí, státní správy, poradenských i výrobních společností. Základem jsou informace o všech českých (více než 500 000 subjektů) a slovenských (126 000) firmách, zahraničních právnických osobách (25 000), stejně jako o fyzických osobách (1 172 000) a podnikatelích (2 770 000). Součástí jsou rovněž kontaktní údaje (alespoň jeden kontaktní údaj je k dispozici u 115 000 firem), informace o vlastnících, dceřiných firmách, managementu a statutárních orgánech. Obsahuje více než 600 000 finančních výkazů (u 82 000 subjektů je k dispozici alespoň jeden finanční výkaz), 3,2 milionů vazeb mezi subjekty (z toho 1,4 milionu aktivních), přes 1,2 milionu hlaviček ze Sbírky listin, negativní informace, návrhy na konkurz atd.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).