Produkt KIA Care prodlužuje původní 3letou záruku výrobce na 5 let, s limitem 150 000 najetých kilometrů, a je určen pro všechna nová vozidla KIA prodaná v síti smluvních prodejců KIA. Zakoupením této prodloužené záruky získává klient jedinečnou výhodu – v případě mechanické nebo elektrické poruchy vozidla nenese náklady na opravu a má nárok na bezplatnou odtahovou službu a asistenci.
Cílem společnosti Carlife je poskytovat klientům vždy co nejlepší služby. KIA Care nabízí velký rozsah krytí a nevyžaduje spoluúčast, takže je pro klienta zárukou, že nebude muset hradit nečekané opravy vozidla po dobu 5 let nebo do ujetí 150 000 kilometrů.
Prodeje vozů Kia zaznamenali na českém trhu za prvních sedm měsíců 15% nárůst na 1931 kusů, což je o 254 více než za stejné období loňského roku. Tržní podíl značky pak dosahuje téměř 2%.
Andrew Quirke, ředitel a jednatel Carlife PMP, říká: „Tento produkt je pro zákazníka výhodný i v případě, že se rozhodne svůj vůz po 3 nebo 4 letech prodat. Do uplynutí záruky zůstává stále dlouhá doba a záruka může být převedena na nového majitele. Takový vůz je pak pro nového kupce mnohem atraktivnější a obvykle je prodán za vyšší cenu. Jsme velmi rádi, že můžeme spolupracovat s KIA MOTORS, a věříme, že tato spolupráce bude přínosná pro všechny zúčastněné strany.“
Ing. Vít Pěkný, generální ředitel Kia Motors Czech, dodává: „Prodloužená záruka tohoto typu je dokladem důvěry automobilky KIA ve své vozy a podtrhuje tím rostoucí kvalitu naší značky. Současně tím zákazník získává další formu nadstandardní péče pro svůj vůz.“
Společnost Carlife se prostřednictvím svých pojistných produktů snaží přispívat k dosažení obchodních cílů svých partnerů. V roce 2005 uzavřela na českém a slovenském trhu pojistné smlouvy v hodnotě 215 milionů Kč, což představuje meziroční nárůst o 35%. S více než 100 000 prodanými prodlouženými zárukami a 7 500 pojistkami EuroGAP® patří Carlife k lídrům na trhu se zárukami a pojištěním GAP ve střední Evropě.