„Hlavní myšlenkou kampaně je fakt, že všichni držitelé karet Diners Club patří k výjimečné skupině lidí napříč všemi zeměmi a kulturami. Jedná se o lidi, pro které je zážitek důležitější než jeho finanční hodnota, kteří hledají výjimečnost i v obyčejných věcech a kteří peníze považují především za prostředek k obohacení svého života,“ vysvětluje hlavní motivy kampaně Miloslav Bouček, marketingový ředitel českého zastoupení společnosti Diners Club.
Nová kampaň nese název BELONG. Všudypřítomné heslo vyjadřuje právě ono příslušenství k určitému „klubu“ překračující hranice jednotlivých států.
Grafické zpracování kampaně obsahuje záběry ze světových metropolí propojené jemným grafickým prvkem – konturou zeměkoule a titulky končícími výrazem BELONG. Jako jedna z prvních tří světových destinací byla vybrána Praha, která se objevuje jak v televizním spotu, tak i v outdoorové a tištěné reklamě. Dalšími dvěma destinacemi, které se v reklamních vizuálech objevují, jsou Rio de Janeiro a Singapur. TV spoty se natáčely v pěti zemích: Brazílii, České republice, Dánsku, Japonsku a Maroku.
Those whose journey never ends, BELONG.
If you find something interesting in everyone, you BELONG.
If you see every map as an invitaion, you BELONG.
Nová image kampaň se stala také impulsem pro osvěžení designu. Jako první prošly úpravou internetové stránky Diners Club International (www.dinersclub.com). Další změny, i v České republice, se však také chystají. „V rámci kampaně BELONG dojde k redesignu karet, které budeme našim klientům postupně obměňovat za karty stávající. Stejně jako v tištěných reklamách se na kartě objeví prvek zeměkoule tvořený sítí poledníků, který je symbolem globálního charakteru obchodu, ale i samotných držitelů karet Diners Club. Změna se dotkne i našich vlastních internetových stránek,“ uvedl Miloslav Bouček.
Fotografie metropolí a televizní spot jsou k dispozici na stránkách www.dinersclub.com.