Ocenění v rámci soutěže „Nejlepší internetové služby bank” jsou každým rokem udělována časopisem Global Finance ve spolupráci s porotou složenou z odborníků na internetové bankovnictví z celého světa, mimo jiné ze společností Deloitte and Touche či Bearing Point.
Kritérii pro výběr nejlepších internetových stránek a poskytovaných služeb byla účinnost strategie pro získávání a obsluhování klientů on-line, úspěšnost při nabízení internetových služeb klientům, nárůst on-line klientské základny, rozsah nabízených služeb a produktů, přínosy z internetových aktivit, design webových stránek a jejich funkčnost.
Seznam ocenění získaných skupinou Raiffeisen v letošním roce:
- Nejlepší design internetových stránek pro retailové klienty – Raiffeisenzentralbank/bankovní skupina Raiffeisen
- Nejlepší internetové služby pro korporátní klienty v Rakousku – Raiffeisenzentralbank
- Nejlepší internetové služby pro retailové klienty v Rakousku Raiffeisenzentralbank/bankovní skupina Raiffeisen
- Nejlepší internetové služby pro korporátní klienty v Chorvatsku –Raiffeisenbank Austria
- Nejlepší internetové služby pro retailové klienty v Polsku – Raiffeisen Bank Polska
- Nejlepší internetové služby pro retailové klienty na Slovensku – Tatra banka
Čestmír Ondrůšek
Raiffeisenbank a.s.