Hlavní navigace

Asiana nejúspěšnějším prodejcem letenek Českých aerolinií

Cestovní a dopravní agentura ASIANA se stala nejúspěšnějším prodejcem letenek Českých aerolinií za rok 2007. Cenu včera převzala na slavnostním večeru českého národního dopravce s největším podílem na domácím trhu výkonná ředitelka Asiany Šárka Litvinová.

Sdílet

Nejlepším prodejcem letenek Českých aerolinií za rok 2007 je společnost Asiana. Ocenění převzala včera na slavnostním večeru v Kongresovém centru na Vyšehradě výkonná ředitelka společnosti Šárka Litvinová.

„Ocenění za nejvyšší prodej letenek našeho národního dopravce – Českých aerolinií nás zejména zavazuje do dalšího období,“ uvedla Šárka Litvinová bezprostředně po převzetí ceny. „Neustále se snažíme zdokonalovat služby pro naše zákazníky, včetně firemních – jde například o zvláštní VIP servis, internetová řešení Letuska.cz a Superletuska.cz, vízový servis zdarma, ubytování a mnoho dalších. Protože jsme největším prodejcem, můžeme nabídnout i nejnižší ceny letenek při zachování vysoké úrovně služeb.“

„Asiana získala první místo jako největší prodejce letenek Českých aerolinií z řad IATA agentur. Na předních místech žebříčku prodejů se přitom umísťuje pravidelně. To svědčí o vzájemné dlouhodobé a úspěšné obchodní spolupráci, které si velmi vážíme,“ řekl viceprezident pro prodej Českých aerolinií Petr Řehák.

Více než třetinu letenek (35,3 procenta) si zákazníci Asiany koupili vloni prostřednictvím specializovaných portálů Letuška a Superletuška. Nejčastěji žádanými destinacemi byly Brusel, Moskva, Paříž a Londýn, z mimoevropských New York, Bangkok, Shangai a Peking. Celkem Asiana vyslala v roce 2007 své klienty na více než tisíc cílových míst na všech světových kontinentech, průměrná cena letenky činila 11 401 Kč včetně všech poplatků.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).