Anketa: klientům vadí, pokud jejich banka nenabízí CashBack

PRAHA, 29. ledna – Z ankety, kterou na svých stránkách uspořádal zpravodajský server Aktuálně.cz, vyplynulo, že bezmála třem čtvrtinám klientů, jejichž banka nenabízí CashBack, to vadí. Konkrétně se jedná o více než 71,2 % hlasujících. CashBack přitom v ČR nabízí svým klientům pouze ČSOB a Poštovní spořitelna.

Sdílet

Anketní otázka zněla: „Cashback, bezplatný výběr hotovosti při platbě kartou: je to podle vás užitečná služba?“ Přes 71 % hlasujících zvolilo odpověď „Rozhodně, rád bych ji využíval, štve mě, že ji moje banka nenabízí.“

Z výsledků ankety vyplývá, že CashBack vnímají jako užitečnou službu nejen samotní klienti ČSOB a Poštovní spořitelny, ale i široká veřejnost.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).