Celkové hrubé předepsané pojistné za rok 2007 dosáhlo objemu 9,6 mld. Kč, což v meziročním srovnání představuje nárůst o 2,4 %. V celkovém hrubém předepsaném pojistném v roce 2007 Allianz pojišťovna potvrdila svou tržní pozici jedné ze tří největších pojišťoven na českém trhu.
Výrazný úspěch zaznamenala Allianz pojišťovna v oblasti životního pojištění, kde předepsané pojistné v meziročním srovnání vzrostlo o 21,7 % a dosáhlo objemu 2,6 mld. Kč. Allianz pojišťovna tak v životním pojištění překonala průměrný růst trhu, který v roce 2007 dosáhl 14 %. Allianz pojišťovna zaznamenala mimořádný úspěch především s jednorázovým investičním pojištěním Euroindex, ale také s dalšími produkty ze své nabídky životního pojištění, jako jsou životní pojištění Rytmus a dětské pojištění Pastelka.
V oblasti neživotního pojištění Allianz pojišťovna dosáhla předepsaného pojistného v objemu 6,99 mld. Kč, což je o 3,3 % méně než v roce 2006. Oblast neživotního pojištění stále negativně ovlivňuje odchod velkých mezinárodních klientů z českého trhu a pokles sazeb na mezinárodním i domácím trhu. Allianz pojišťovna se v reakci na tyto faktory zaměřuje více na český trh a odchod nadnárodních klientů postupně nahrazuje obchodem s ryze českými subjekty. Trh neživotního pojištění obecně nevykazoval v roce 2007 velkou dynamiku růstu, pojistné sazby byly ovlivňovány ostrým konkurenčním prostředím. Přesto v některých oblastech neživotního pojištění, jako je cestovní pojištění, pojištění podnikatelů a pojištění soukromého majetku Allianz pojišťovna dosáhla pozitivního růstu.
V průběhu roku 2007 uvedla Allianz pojišťovna na trh několik produktových novinek. Významně rozšířila výhody u dětského pojištění Pastelka, kdy zvýšila vstupní věk dítěte z 12 na 20 let a maximální násobek u připojištění pro případ smrti zvýšila až na pětinásobek. Cestovní pojištění začala Allianz pojišťovna nabízet s 50% slevou v případě uzavření on-line přes internet nebo telefon. Nabídla také třetí a čtvrtou tranši velmi oblíbeného investičního životního pojištění Euroindex. U komplexního pojištění podnikatelů NOE Plus rozšířila pojistná krytí a to bez navýšení sazeb. Zavedla speciální slevu na pojištění autoflotil pro subjekty poskytující služby v oblasti sociální péče.
Za vysokou kvalitu svých produktů i služeb získala Allianz pojišťovna v roce 2007 řadu ocenění. Celkové vnímání Allianz pojišťovny jako jedné z uznávaných společností působících na českém trhu podtrhlo v závěru roku umístění na desátém místě v anketě Českých 100 nejlepších 2007.