„Vždy je snazší zvítězit poprvé, než vítězství znovu obhájit. A nám se to podařilo již podruhé,“ uvedl při přebírání ceny Jakub Strnad, předseda představenstva Allianz pojišťovny. „Cením si hlavně důvěry klientů, kteří nadstandardně ohodnotili kvalitu našich služeb, špičkovou asistenci a navíc mají dobré zkušenosti i s likvidací pojistných událostí. Z jejich známkování je zřejmé, že značka Allianz se pro ně stává synonymem kvality. Kvalita produktů i služeb je pro nás v Allianz velmi důležitá a její zvyšování smyslem naší každodenní práce,“ dodal Strnad.
„U Allianz penzijního fondu pak klienti nejlépe hodnotí zejména výši připisovaných výnosů, která se nám navzdory krizi, daří držet přes 3 procenta,“ doplnil jeho předseda představenstva Petr Poncar.
Anketa Zlatý Měšec umožňuje široké veřejnosti ocenit spokojenost s finančními institucemi, ale zároveň díky několika specifickým parametrům u každé instituce ohodnotit kvalitu a ceny služeb, klientský servis, či například úroveň jednání. U pojišťoven to byl také rozsah pojistného krytí, dostupnost a kvalita asistenčních služeb, či rychlost likvidace pojistné události. Hlasující také mohli navíc napsat svůj vlastní slovní komentář, který nejlépe vystihl jejich reálné praktické zkušenosti s danou institucí.