Součástí pojištění Allegro je také nejširší nabídka asistenčních služeb na trhu, jejichž obliba v poslední době strmě roste. Uvedením nového produktu zahajuje pojišťovna Generali spolupráci s finančně-poradenskou společností Partners, která bude Allegro exkluzivně nabízet.
Lidé si v poslední době začínají uvědomovat důležitost životního pojištění, aby finančně zajistili sami sebe a své nejbližší pro případ nenadálé události. Čím dál tím více inklinují ke krytí rizik a to nejlépe pro celou rodinu či menší skupinu osob. Přesně takové je Allegro. Mimo pojištění až 8 osob na jedné smlouvě umožňuje krýt i další rizika spojená se smrtí, úrazem, nemocemi či trvalou invaliditou. Při jeho sjednání lze připojistit až 129 rozdílných životních rizik.
Společně s pojištěním Allegro získají klienti možnost využívat nejširší nabídku asistenčních služeb na lince Generali Assistance, která je jim k dispozici nonstop po celý rok. Například v případě úrazu zajistí klientovi donášku jídla, doprovod k lékaři, úklid domácnosti či ošetřovatelské služby. Stále častěji využívanou službou je i bezplatná konzultace po telefonu s lékařem nebo právníkem.
„Dohoda se společností Partners je pro nás významná, protože portfolio distribučních cest rozšiřujeme o velmi úspěšnou společnost, která se za necelé tři roky na trhu dokázala prosadit s myšlenkou poctivého finančního poradenství, což je filozofie blízká i nám,“ říká Petr Kopecký, člen představenstva a generální ředitel pojišťovny Generali.
„Partners svou filozofii staví na nízkonákladových produktech, které klientům přinášejí víc než je na trhu zvykem. Pojištění Allegro přesně zapadá do této filozofie, kterou se Partners liší od ostatních firem,“ říká Tomáš Prouza, ředitel péče o klienty Partners. „Jsme rádi, že tento nový produkt vznikl na základě spolupráce s Generali a věříme, že se u klientů setká s velkým ohlasem,“ dodává.