Na webu se živě diskutuje. Zejména jsou zajímavé zkušenosti lidí ze zahraničí, které jednoznačně ukazují, že situace u nás, ve vztahu k bankovním poplatkům, se vymyká běžnému standardu. Příspěvky se týkají většiny zemí Evropské unie, Spojených států, Kanady, ale i Nového Zélandu, Botswany či Argentiny. Pozoruhodná je také debata o fungování bank na Slovensku, která se rozeběhla na webu poté, co slovenské informační portály informovaly o anketě o nejabsurdnější poplatek.
Ve finálovém kole ankety za prvních 14 dnů hlasování zatím zcela jednoznačně vede poplatek za příchozí platby, který zvolilo více než 80% návštěvníků webu. Anketa tak potvrzuje, že lidem nejvíce vadí ty poplatky, které jdou proti smyslu a logice vzájemného vztahu mezi bankou a jejich klienty. Nejabsurdnější bankovní poplatek bude vyhlášen v pondělí 13. února.
Na webu jsme se rozhodli založit novou rubriku „Bankovní vlaštovky“, ve které chceme prezentovat změny k lepšímu. Klienti či banky mají možnost nám napsat o pozitivních změnách v diskutovaných oblastech – bankovní poplatky, vztah banky s klientem, transparentnost služeb apod.. Tuto výzvu jsme zveřejnili před více než měsícem. Zatím přišel pouze jeden tip.
Organizátoři
Martina Goldová a Patrik Nacher