Hodnota dosaženého E-mail Response Indexu odráží zejména rychlost a kvalitu odpovědí na e-mailové dotazy, využívání automatických odpovědí a schopnost komunikace v cizím jazyce. Komfortní přístup zákazníků ke službám po e-kanálech považujeme za jednu priorit celé Skupiny ČSOB. Jsme proto rádi, že podobné průzkumy potvrzují správnost nastoupené cesty,
řekl po zveřejnění výsledků na adrese www.unitedinteractive.cz mluvčí ČSOB, Milan Tománek.
Také při posuzování úrovně internetových prezentací (tedy webových stránek) se ČSOB umístila mezi špičkou. V tomto případě United Interactive hodnotila zejména obsahovou složku, uživatelskou přívětivost a grafické zpracování. Přihlédla také k tzv. Search Engine Auditu a Email Response Indexu.
Do třetice server Finance.centrum.cz ohodnotil uživatelskou přívětivost, přehlednost, vzhled a celkový dojem webových stránek ČSOB jako jediné banky čtyřikrát nejvyšší známkou („1“). Poštovní spořitelna o poznání za svou matkou zaostala (hodnocení: třikrát „1“, jedenkrát „2“). Hodnocení podle serveru odráží zkušenost častého uživatele, který se stránkami probírá pravidelně a chce na první pohled vědět, kde má žádanou informaci hledat, a požaduje provazby, které umožňují hledanou informaci najít rychle a efektivně. „Stránky ČSOB velmi příjemně umožňují už z úvodní stránky postoupit jak k druhům služeb, tak i na konkrétní produkty. Provázání informací s ceníky je také takřka stoprocentní. Je jen škoda, že ikona vyhledávání a mapy stránek je skryta v horní liště. Vzhled stránek je moderní, ale nehýří zbytečně obrázky. Přesto by mu mohla prospět trocha funkční grafiky“, píše server na adrese http://finance.centrum.cz/clanek.phtml?…
Milan Tománek
Komunikace a vztahy k investorům ČSOB