Banky a družstevní záložny
Spokojenost se vyjadřuje známkováním 1–5- Dostupnost pobočkové sítě (5 %)
- Kvalita produktů a služeb (30 %)
- Dostatek informací o produktech a službách (10 %)
- Ceny produktů a služeb (poplatky, úrokové sazby) (20 %)
- Kvalita přímého bankovnictví (internet, telefon) (15 %)
- Klientský servis (chování zaměstnanců, řešení problémů) (20 %)
- Slovní komentář k instituci
Pojišťovny
Spokojenost se vyjadřuje známkováním 1–5- Dostupnost informací o produktech a službách (10 %)
- Rozsah pojistného krytí (10 %)
- Poměr ceny a rozsahu pojištění (25 %)
- Klientský servis (chování zaměstnanců a zprostředkovatelů) (10 %)
- Dostupnost a kvalita asistenčních služeb (25 %)
- Likvidace následků pojistné události (20 %)
- Slovní komentář k instituci
Úvěrové společnosti
Spokojenost se vyjadřuje známkováním 1–5- Dostatek informací o produktech a službách (10 %)
- Jednoduchost sjednání úvěru (30 %)
- Cena úvěru (poplatky, úrokové sazby) (50 %)
- Klientský servis (chování zaměstnanců, řešení problémů) (10 %)
- Slovní komentář k instituci
Penzijní fondy
Spokojenost se vyjadřuje známkováním 1–5- Dostatek informací o produktech a službách (10 %)
- Výnosy penzijního fondu (50 %)
- Rozsah doplňkových služeb (30 %)
- Klientský servis (chování zaměstnanců, řešení problémů) (10 %)
- Slovní komentář k instituci
Obchodníci s cennými papíry
Spokojenost se vyjadřuje známkováním 1–5- Dostupnost informací o produktech a službách (10 %)
- Klientský servis (kvalita poradenství, řešení problémů) (40 %)
- Ceny služeb (30 %)
- Dostupnost analýz, doporučení a informací o dění na kapitálovém trhu (20 %)
- Slovní komentář k instituci