Roman Trčala, IČO (10567640), sídlo Zlín

Základní informace

Název: Roman Trčala
Sídlo: Zlín
IČO: 10567640

Výpis údajů pro Roman Trčala z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Roman Trčala

IČO: 10567640
Firma: Roman Trčala
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Zlín
Základní územní jednotka: Zlín
Počet zaměstnanců: Bez zaměstnanců
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 24. 5. 1990

Sídlo Roman Trčala

Sídlo: Hasičská 165, Zlín 76302

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Truhlářské práce
Ubytování
Ostatní vzdělávání

Výpis údajů pro Roman Trčala ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Roman Trčala

IČO (identifikační číslo): 10567640
Jméno: Roman Trčala
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 24. 5. 1990
Celkový počet živností: 4
Aktivních živností: 2

Sídlo Roman Trčala

Sídlo: Hasičská 165, Zlín 76302

Živnosti Roman Trčala

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Ubytovací služby
  • Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 6. 2. 2008

Živnost č. 2 Truhlářství, podlahářství

Druh živnosti živnost řemeslná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 1. 1. 1993

Statutární orgán Roman Trčala

Člen statutárního orgánu: Roman Trčala

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na e-mailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).