Roman Link, IČO (07457057), sídlo Cerhenice

Základní informace

Název: Roman Link
Sídlo: Cerhenice
IČO: 07457057

Výpis údajů pro Roman Link z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Roman Link

IČO: 07457057
Firma: Roman Link
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Kolín
Základní územní jednotka: Cerhenice
Počet zaměstnanců: Bez zaměstnanců
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 13. 9. 2018

Sídlo Roman Link

Sídlo: Lánská 319, Cerhenice 28102

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Příprava staveniště
Instalace vody, odpadu, plynu, topení a klimatizace

Výpis údajů pro Roman Link ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Roman Link

IČO (identifikační číslo): 07457057
Jméno: Roman Link
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 13. 9. 2018
Celkový počet živností: 2
Aktivních živností: 2

Sídlo Roman Link

Sídlo: Lánská 319, Cerhenice 28102

Živnosti Roman Link

Živnost č. 1 Vodoinstalatérství, topenářství

Druh živnosti živnost řemeslná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 13. 9. 2018

Živnost č. 2 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Přípravné a dokončovací stavební práce, specializované stavební činnosti
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 13. 9. 2018

Statutární orgán Roman Link

Člen statutárního orgánu: Roman Link

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na e-mailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).