Petr Dachovský, IČO (04625692), sídlo Proseč

Základní informace

Název: Petr Dachovský
Sídlo: Proseč
IČO: 04625692

Výpis údajů pro Petr Dachovský z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Petr Dachovský

IČO: 04625692
Firma: Petr Dachovský
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Chrudim
Základní územní jednotka: Proseč
Počet zaměstnanců: Bez zaměstnanců
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 8. 12. 2015

Sídlo Petr Dachovský

Sídlo: 67, Proseč 53944

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Kadeřnické, kosmetické a podobné činnosti
Velkoobchod a maloobchod; opravy a údržba motorových vozidel

Výpis údajů pro Petr Dachovský ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Petr Dachovský

IČO (identifikační číslo): 04625692
Jméno: Petr Dachovský
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 8. 12. 2015
Celkový počet živností: 2
Aktivních živností: 2

Sídlo Petr Dachovský

Sídlo: 67, Proseč 53944

Živnosti Petr Dachovský

Živnost č. 1 Holičství, kadeřnictví

Druh živnosti živnost řemeslná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 8. 12. 2015

Živnost č. 2 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Velkoobchod a maloobchod
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 8. 12. 2015

Statutární orgán Petr Dachovský

Člen statutárního orgánu: Petr Dachovský

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na e-mailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).