Milan Pečinka, IČO (71962972), sídlo Brno

Základní informace

Název: Milan Pečinka
Sídlo: Brno
IČO: 71962972

Výpis údajů pro Milan Pečinka z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Milan Pečinka

IČO: 71962972
Firma: Milan Pečinka
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Brno-město
Základní územní jednotka: Brno-Žabovřesky
Počet zaměstnanců: Bez zaměstnanců
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 1. 7. 2006

Sídlo Milan Pečinka

Sídlo: Bráfova 2114/23, Brno 61600

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Výpis údajů pro Milan Pečinka ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Milan Pečinka

IČO (identifikační číslo): 71962972
Jméno: Milan Pečinka
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 1. 7. 2006
Celkový počet živností: 3
Aktivních živností: 1

Sídlo Milan Pečinka

Sídlo: Bráfova 2114/23, Brno 61600

Živnosti Milan Pečinka

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Zprostředkování obchodu a služeb
  • Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků
  • Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 1. 7. 2006

Statutární orgán Milan Pečinka

Člen statutárního orgánu: Milan Pečinka

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na e-mailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).