Michal Šalaga, IČO (68301821), sídlo Karviná

Základní informace

Název: Michal Šalaga
Sídlo: Karviná
IČO: 68301821

Výpis údajů pro Michal Šalaga z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Michal Šalaga

IČO: 68301821
Firma: Michal Šalaga
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Karviná
Základní územní jednotka: Karviná
Počet zaměstnanců: Bez zaměstnanců
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 14. 10. 1998

Sídlo Michal Šalaga

Sídlo: Požárnická 30/2, Karviná 73301

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Výroba nábytku
Zprostředkování velkoobchodu a velkoobchod v zastoupení
Velkoobchod a maloobchod; opravy a údržba motorových vozidel

Výpis údajů pro Michal Šalaga ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Michal Šalaga

IČO (identifikační číslo): 68301821
Jméno: Michal Šalaga
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 14. 10. 1998
Celkový počet živností: 2
Aktivních živností: 1

Sídlo Michal Šalaga

Sídlo: Požárnická 30/2, Karviná 73301

Živnosti Michal Šalaga

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Výroba a opravy čalounických výrobků
  • Zprostředkování obchodu a služeb
  • Velkoobchod a maloobchod
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 5. 3. 2012

Statutární orgán Michal Šalaga

Člen statutárního orgánu: Michal Šalaga

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na e-mailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).