Martin Zapletal, IČO (72489529), sídlo Drahany

Základní informace

Název: Martin Zapletal
Sídlo: Drahany
IČO: 72489529

Výpis údajů pro Martin Zapletal z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Martin Zapletal

IČO: 72489529
Firma: Martin Zapletal
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Prostějov
Základní územní jednotka: Drahany
Počet zaměstnanců: Neuvedeno
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 19. 8. 2002

Sídlo Martin Zapletal

Sídlo: 203, Drahany 79861

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Zpracování dřeva, výroba dřevěných, korkových, proutěných a slaměných výrobků, kromě nábytku
Výroba pilařská a impregnace dřeva

Výpis údajů pro Martin Zapletal ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Martin Zapletal

IČO (identifikační číslo): 72489529
Jméno: Martin Zapletal
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 19. 8. 2002
Celkový počet živností: 2
Aktivních živností: 1

Sídlo Martin Zapletal

Sídlo: 51, Drahany 79861

Živnosti Martin Zapletal

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Zpracování dřeva, výroba dřevěných, korkových, proutěných a slaměných výrobků
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti přerušená
Vznik oprávnění 19. 8. 2002
Přerušeno od 13. 7. 2015

Statutární orgán Martin Zapletal

Člen statutárního orgánu: Martin Zapletal

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na e-mailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).