Markéta Milovová, IČO (10722653), sídlo Olomouc

Základní informace

Název: Markéta Milovová
Sídlo: Olomouc
IČO: 10722653

Výpis údajů pro Markéta Milovová z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Markéta Milovová

IČO: 10722653
Firma: Markéta Milovová
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Olomouc
Základní územní jednotka: Olomouc
Počet zaměstnanců: Bez zaměstnanců
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 31. 3. 2021

Sídlo Markéta Milovová

Sídlo: Werichova 659/25, Olomouc 77900

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Činnosti reklamních agentur

Výpis údajů pro Markéta Milovová ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Markéta Milovová

IČO (identifikační číslo): 10722653
Jméno: Markéta Milovová
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 31. 3. 2021
Celkový počet živností: 1
Aktivních živností: 1

Sídlo Markéta Milovová

Sídlo: Werichova 659/25, Olomouc 77900

Živnosti Markéta Milovová

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Zprostředkování obchodu a služeb
  • Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 31. 3. 2021

Statutární orgán Markéta Milovová

Člen statutárního orgánu: Markéta Milovová

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na e-mailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).