Marcela Mynarzová, IČO (02592240), sídlo Příbram

Základní informace

Název: Marcela Mynarzová
Sídlo: Příbram
IČO: 02592240

Výpis údajů pro Marcela Mynarzová z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Marcela Mynarzová

IČO: 02592240
Firma: Marcela Mynarzová
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Příbram
Základní územní jednotka: Příbram
Počet zaměstnanců: Neuvedeno
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 22. 1. 2014

Sídlo Marcela Mynarzová

Sídlo: Ostravská 205, Příbram 26101

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Maloobchod v nespecializovaných prodejnách
Maloobchod s použitým zbožím v prodejnách

Výpis údajů pro Marcela Mynarzová ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Marcela Mynarzová

IČO (identifikační číslo): 02592240
Jméno: Marcela Mynarzová
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 22. 1. 2014
Celkový počet živností: 1
Aktivních živností: 1

Sídlo Marcela Mynarzová

Sídlo: Ostravská 205, Příbram 26101

Živnosti Marcela Mynarzová

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Velkoobchod a maloobchod
  • Zastavárenská činnost a maloobchod s použitým zbožím
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti přerušená
Vznik oprávnění 22. 1. 2014
Přerušeno od 2. 1. 2021

Statutární orgán Marcela Mynarzová

Člen statutárního orgánu: Marcela Mynarzová

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na e-mailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).