Karel Germek, IČO (88572676), sídlo Chomutov

Základní informace

Název: Karel Germek
Sídlo: Chomutov
IČO: 88572676

Výpis údajů pro Karel Germek z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Karel Germek

IČO: 88572676
Firma: Karel Germek
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Chomutov
Základní územní jednotka: Chomutov
Počet zaměstnanců: Neuvedeno
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 20. 2. 2012

Sídlo Karel Germek

Sídlo: Jiráskova 4096, Chomutov 43003

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Příprava staveniště
Skladování a vedlejší činnosti v dopravě

Výpis údajů pro Karel Germek ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Karel Germek

IČO (identifikační číslo): 88572676
Jméno: Karel Germek
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 20. 2. 2012
Celkový počet živností: 1
Aktivních živností: 1

Sídlo Karel Germek

Sídlo: Jiráskova 4096, Chomutov 43003

Živnosti Karel Germek

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Přípravné a dokončovací stavební práce, specializované stavební činnosti
  • Skladování, balení zboží, manipulace s nákladem a technické činnosti v dopravě
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti přerušená
Vznik oprávnění 20. 2. 2012
Přerušeno od 30. 4. 2012

Statutární orgán Karel Germek

Člen statutárního orgánu: Karel Germek

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na e-mailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).