Jiří Šaradin, IČO (62291483), sídlo Opava

Základní informace

Název: Jiří Šaradin
Sídlo: Opava
IČO: 62291483

Výpis údajů pro Jiří Šaradin z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Jiří Šaradin

IČO: 62291483
Firma: Jiří Šaradin
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Opava
Základní územní jednotka: Opava
Počet zaměstnanců: Neuvedeno
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 28. 11. 1994

Sídlo Jiří Šaradin

Sídlo: Šrámkova 1278/12, Opava 74705

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Opravy a údržba motorových vozidel, kromě motocyklů
Velkoobchod a maloobchod; opravy a údržba motorových vozidel

Výpis údajů pro Jiří Šaradin ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Jiří Šaradin

IČO (identifikační číslo): 62291483
Jméno: Jiří Šaradin
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 28. 11. 1994
Celkový počet živností: 3
Aktivních živností: 2

Sídlo Jiří Šaradin

Sídlo: Šrámkova 1278/12, Opava 74705

Živnosti Jiří Šaradin

Živnost č. 1 Opravy silničních vozidel

Druh živnosti živnost řemeslná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 1. 8. 2006

Živnost č. 2 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Velkoobchod a maloobchod
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 10. 11. 1994

Statutární orgán Jiří Šaradin

Člen statutárního orgánu: Jiří Šaradin

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na e-mailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).