Jana Šípková, IČO (40587100), sídlo Praha

Základní informace

Název: Jana Šípková
Sídlo: Praha
IČO: 40587100

Výpis údajů pro Jana Šípková z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Jana Šípková

IČO: 40587100
Firma: Jana Šípková
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Praha
Základní územní jednotka: Praha 10
Počet zaměstnanců: Bez zaměstnanců
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 26. 4. 1991

Sídlo Jana Šípková

Sídlo: Svojetická 2401/2, Praha 10000

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Kadeřnické, kosmetické a podobné činnosti
Velkoobchod a maloobchod; opravy a údržba motorových vozidel

Výpis údajů pro Jana Šípková ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Jana Šípková

IČO (identifikační číslo): 40587100
Jméno: Jana Šípková
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 26. 4. 1991
Celkový počet živností: 3
Aktivních živností: 2

Sídlo Jana Šípková

Sídlo: Svojetická 2401/2, Praha 10000

Živnosti Jana Šípková

Živnost č. 1 Holičství, kadeřnictví

Druh živnosti živnost řemeslná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 17. 12. 2001

Živnost č. 2 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Velkoobchod a maloobchod
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 10. 8. 1992

Statutární orgán Jana Šípková

Člen statutárního orgánu: Jana Šípková

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na e-mailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).