Jana Břeňová, IČO (09886061), sídlo Proseč

Základní informace

Název: Jana Břeňová
Sídlo: Proseč
IČO: 09886061

Výpis údajů pro Jana Břeňová z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Jana Břeňová

IČO: 09886061
Firma: Jana Břeňová
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Chrudim
Základní územní jednotka: Proseč
Počet zaměstnanců: Bez zaměstnanců
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 3. 2. 2021

Sídlo Jana Břeňová

Sídlo: Bratří Mannů 395, Proseč 53944

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Nespecializovaný velkoobchod
Maloobchod v nespecializovaných prodejnách

Výpis údajů pro Jana Břeňová ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Jana Břeňová

IČO (identifikační číslo): 09886061
Jméno: Jana Břeňová
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 3. 2. 2021
Celkový počet živností: 1
Aktivních živností: 1

Sídlo Jana Břeňová

Sídlo: Bratří Mannů 395, Proseč 53944

Živnosti Jana Břeňová

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Velkoobchod a maloobchod
  • Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 3. 2. 2021

Statutární orgán Jana Břeňová

Člen statutárního orgánu: Jana Břeňová

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na e-mailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).