Ing. Martina Procházková, Ph.D., IČO (72298430), sídlo Brno

Základní informace

Název: Ing. Martina Procházková, Ph.D.
Sídlo: Brno
IČO: 72298430

Aktuální kontaktní údaje Ing. Martina Procházková, Ph.D. Živé firmy


Výpis údajů pro Ing. Martina Procházková, Ph.D. z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Ing. Martina Procházková, Ph.D.

IČO: 72298430
Firma: Ing. Martina Procházková, Ph.D.
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Brno-město
Základní územní jednotka: Brno-Jundrov
Počet zaměstnanců: Neuvedeno
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 29. 11. 2000

Sídlo Ing. Martina Procházková, Ph.D.

Sídlo: Veslařská 579/90, Brno 63700

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Reklamní činnosti
Činnosti reklamních agentur

Výpis údajů pro Ing. Martina Procházková, Ph.D. ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Ing. Martina Procházková, Ph.D.

IČO (identifikační číslo): 72298430
Jméno: Ing. Martina Procházková, Ph.D.
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 29. 11. 2000
Celkový počet živností: 2
Aktivních živností: 1

Živnosti Ing. Martina Procházková, Ph.D.

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti přerušená
Vznik oprávnění 29. 11. 2000
Přerušeno od 1. 2. 2016

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na e-mailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).