Gianpaolo Lupori, IČO (17735955), sídlo Praha 2

Základní informace

Název: Gianpaolo Lupori
Sídlo: Praha 2
IČO: 17735955

Výpis údajů pro Gianpaolo Lupori z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Gianpaolo Lupori

IČO: 17735955
Firma: Gianpaolo Lupori
Právní forma: Zahraniční fyzická osoba
Okres: Praha
Základní územní jednotka: Praha 2
Počet zaměstnanců: Bez zaměstnanců
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 11. 11. 2022

Sídlo Gianpaolo Lupori

Sídlo: Mánesova 311/13, Praha 12000

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Činnosti reklamních agentur
Fotografické činnosti
Podpůrné činnosti pro scénická umění

Výpis údajů pro Gianpaolo Lupori ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Gianpaolo Lupori

IČO (identifikační číslo): 17735955
Jméno: Gianpaolo Lupori
Právní forma podnikání: Zahraniční fyzická osoba
Vznik první živnosti: 11. 11. 2022
Celkový počet živností: 1
Aktivních živností: 1

Sídlo Gianpaolo Lupori

Sídlo: Revoluční 2137/8b, Praha 11000

Živnosti Gianpaolo Lupori

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Provozování kulturních, kulturně-vzdělávacích a zábavních zařízení, pořádání kulturních produkcí, zábav, výstav, veletrhů, přehlídek, prodejních a obdobných akcí
  • Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení
  • Fotografické služby
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 11. 11. 2022

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na e-mailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).