David Březina, IČO (01961489), sídlo Všenory

Základní informace

Název: David Březina
Sídlo: Všenory
IČO: 01961489

Výpis údajů pro David Březina z registru ekonomických subjektů

Základní údaje David Březina

IČO: 01961489
Firma: David Březina
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Praha-západ
Základní územní jednotka: Všenory
Počet zaměstnanců: Bez zaměstnanců
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 1. 8. 2013

Sídlo David Březina

Sídlo: Květoslava Mašity 302, Všenory 25231

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Vydavatelské činnosti
Činnosti reklamních agentur
Fotografické činnosti

Výpis údajů pro David Březina ze živnostenského rejstříku

Základní údaje David Březina

IČO (identifikační číslo): 01961489
Jméno: David Březina
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 1. 8. 2013
Celkový počet živností: 1
Aktivních živností: 1

Sídlo David Březina

Sídlo: Květoslava Mašity 302, Všenory 25231

Živnosti David Březina

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Vydavatelské činnosti, polygrafická výroba, knihařské a kopírovací práce
  • Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení
  • Fotografické služby
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 1. 8. 2013

Statutární orgán David Březina

Člen statutárního orgánu: David Březina

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na e-mailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).