Bc. Petr Skoupil, IČO (02368951), sídlo Přerov

Základní informace

Název: Bc. Petr Skoupil
Sídlo: Přerov
IČO: 02368951

Výpis údajů pro Bc. Petr Skoupil z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Bc. Petr Skoupil

IČO: 02368951
Firma: Bc. Petr Skoupil
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Přerov
Základní územní jednotka: Přerov
Počet zaměstnanců: Bez zaměstnanců
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 25. 11. 2013

Sídlo Bc. Petr Skoupil

Sídlo: Petřivalského 2743/8, Přerov 75002

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Účetnické a auditorské činnosti; daňové poradenství
Kadeřnické, kosmetické a podobné činnosti

Výpis údajů pro Bc. Petr Skoupil ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Bc. Petr Skoupil

IČO (identifikační číslo): 02368951
Jméno: Bc. Petr Skoupil
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 25. 11. 2013
Celkový počet živností: 2
Aktivních živností: 2

Sídlo Bc. Petr Skoupil

Sídlo: Petřivalského 2743/8, Přerov 75002

Živnosti Bc. Petr Skoupil

Živnost č. 1 Holičství, kadeřnictví

Druh živnosti živnost řemeslná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 22. 9. 2015

Živnost č. 2 Činnost účetních poradců, vedení účetnictví, vedení daňové evidence

Druh živnosti živnost vázaná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 25. 11. 2013

Statutární orgán Bc. Petr Skoupil

Člen statutárního orgánu: Bc. Petr Skoupil

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na e-mailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).