Antonín Brzoň, IČO (18592376), sídlo Bernartice

Základní informace

Název: Antonín Brzoň
Sídlo: Bernartice
IČO: 18592376

Výpis údajů pro Antonín Brzoň z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Antonín Brzoň

IČO: 18592376
Firma: Antonín Brzoň
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Benešov
Základní územní jednotka: Bernartice
Počet zaměstnanců: Neuvedeno
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 7. 5. 1991

Sídlo Antonín Brzoň

Sídlo: 38, Bernartice 25765

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Destilace, rektifikace a míchání lihovin
Maloobchod s nápoji
Stravování v restauracích, u stánků a v mobilních zařízeních

Výpis údajů pro Antonín Brzoň ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Antonín Brzoň

IČO (identifikační číslo): 18592376
Jméno: Antonín Brzoň
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 7. 5. 1991
Celkový počet živností: 2
Aktivních živností: 2

Sídlo Antonín Brzoň

Sídlo: 38, Bernartice 25765

Živnosti Antonín Brzoň

Živnost č. 1 Prodej kvasného lihu, konzumního lihu a lihovin

Druh živnosti živnost koncesovaná
Stav živnosti přerušená
Vznik oprávnění 8. 1. 2014
Přerušeno od 1. 12. 2016

Živnost č. 2 Hostinská činnost

Druh živnosti živnost řemeslná
Stav živnosti přerušená
Vznik oprávnění 16. 9. 1992
Přerušeno od 1. 12. 2016

Statutární orgán Antonín Brzoň

Člen statutárního orgánu: Antonín Brzoň

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na e-mailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).