Volám v práci skoro neustále. A proč ne, když to nestojí nic navíc?

Komunikace se zákazníkem je tím, co udržuje dobré vztahy a přináší zakázky, a komunikace s kolegou je předpokladem ke kvalitní práci.
14. 5. 2010
pr článek

Sdílet

Zaměstnanci ani podnikatelé nemusejí být na telefonu 24 hodin denně, ale v pracovní době by měli mít možnost komunikovat se spolupracovníky i se zákazníky, jak potřebují. Přeci není nutné vidět se vždy osobně, když většina věcí se dá vyřídit efektivně a bez problémů po telefonu. A když nyní mohou být náklady na pracovní hovory stále stejné, bez ohledu na délku nebo frekvenci volání, tak už není důvod pracovní hovory jakkoli omezovat…

Jak na to? 

Tím správným a elegantním řešením je nová a z hlediska nákladů velmi zajímavá nabídka firmy O2. Jsou jí nové tarify pro podnikatele a živnostníky s názvem O2 Podnikání. S kterýmkoli z nich totiž můžete v pracovní době, tedy v pracovní dny od 9 do 17 hodin, volat neomezeně za paušální cenu už od 750 Kč měsíčně! 

Že to zní zajímavě? Nejste sám, kdo měsíčně provolá více, u mnoha podnikatelů je to dokonce několikanásobně více! A protože každý má jiné potřeby, jsou v nabídce 4 odstupňované tarify s různými výhodami (podrobnosti viz tabulka).

4 varianty tarifů O2 Podnikání 

U všech tarifů O2 podnikání voláte v pracovní dny od 9 do 17 hodin za pevně danou měsíční paušální platbu zcela neomezeně – jak dlouho a jak často potřebujete. U tarifů O2 Podnikání M, L a XL se toto neomezené volání vztahuje na sítě O2 a na všechny pevné linky v ČR (dohromady přes 7 milionů čísel!), s tarifem O2 Podnikání XXL pak už můžete volat kamkoliv, do jakékoli sítě v ČR. 

Součástí tarifů je ještě velkorysé množství volných minut, které vám velmi pravděpodobně budou stačit na veškeré hovory, na které se nevztahuje výhoda neomezeného volání. Více na www.o2podnika­ni.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).