Hlavní navigace

Účetnictví bez starostí? Ano, moderní online účetnictví od Trivi!

Komerční sdělení
Jak se ukazuje, online účetní mohou být velkou výhrou. Moderní účetnictví Trivi můžete mít i vy.

Sdílet

Aktuálně více než čtvrtina podnikatelů využívá služby profesionálních účetních firem, právě outsourcing účetních služeb začíná být pro podnikatele nejlepší variantou pro správu jejich účetnictví. Mezi největší benefity patří především úspora času a nižší náklady. Covidová doba však změnila i pohled na online účetnictví, které bývalo pro značnou část podnikatelů také velké tabu. S účetní firmou Trivi můžete v klidu převést své účetnictví do online a jeho zpracování přenechat na jeho týmu odborníků a veškeré starosti s termíny a legislativní povinnosti můžete pustit z hlavy. 

A proč si vybrat právě Trivi?

Účetní společnost Trivi zaznamenává už od počátku pandemie zvětšený zájem podnikatelů o online účetnictví. Ať už z toho důvodu, že majitelé firem volí zdravotně bezpečnější variantu zpracování účetnictví nebo také proto, že je to časově méně náročnější pro ně samotné. Ve výsledku se jedná o moderní a efektivní způsob, jak ve své firmě vést účetnictví v jakékoli době. Jen prozatím nebylo zvykem se touto cestou vydávat, teď je vše jinak.

Trivi je online účetní firmou s týmem účetních a daňových specialistů, kteří se postarají o vaši účetní agendu online, prostřednictvím moderních technologií, tj. portálu a mobilní aplikace, jež si Trivi samo vyvíjí a je v oblasti zpracování online účetnictví leaderem trhu. Prostřednictvím portálů a aplikací jste neustále ve spojení se svou kmenovou účetní, předáváte doklady, vystavujete faktury nebo sledujete své příjmy a výdaje. Trivi je moderní účetní firma, kde účetní myslí a posílají za podnikatele a jejich systémy usnadňují veškeré operace a evidenci podkladů. Navíc zvládnou nahradit i celý ekonomický úsek firmy. Dokážou totiž nabídnout účetní i daňové specialisty, vedení účetnictví, mzdovou agendu až přes sledování splatností nebo úhrady faktur a legislativních platebních povinností online. 

Milé účetní jsou na prvním místě

Najít v dnešní době pečlivou účetní s praxí a značnou odborností není vůbec jednoduché. S Trivi však podnikatel dostane nejen svou vlastní účetní, ale i celý tým profesionálních účetních. Ten je připraven zastoupit kmenovou účetní v případě dovolené nebo nemoci. K účetním specialistům jsou k dispozici i daňoví poradci. V Trivi zpracují účetní agendu, mzdy, kontrolní hlášení a DPH. Také obstarají všechny legislativní povinnosti, komunikaci s úřady a v případě potřeby zastoupí podnikatele při kontrolách a dalších úkonech. Zajistí i kompletní sledování finančních toků a cashflow. V Trivi myslí za podnikatele a ohlídají vše potřebné. S Trivi máte účetnictví pod kontrolou, a to i díky účetnictví online, daňové poradenství online a fakturace online.

Chytré technologie dokážou ulehčit účetním i podnikatelům

Velkým benefitem je to, že vše funguje online, bez papírů. Podporou jsou jak účetním při úspoře času nad zpracováním agendy, tak samotným podnikatelům chytré technologie, především portál a mobilní aplikace, které si Trivi samo vyvíjí. Jejich prostřednictvím je klient ve spojení s účetní, tak i nahlíží do svého účetnictví kdykoliv se mu zachce. Nonstop může sledovat výstupy účetní agendy nebo jednotlivé kroky zpracování. Skrze portál i mobilní aplikaci nahrává své doklady, vystavuje faktury a ukládá do systému veškeré podklady. Ty jsou následně v bezpečí na cloudu a není tedy nutné originální papírové doklady schovávat a zpětně dokládat. V nabídce je i generování finančních přehledů. Veškeré své podklady nahrává do systému Trivi nebo prostřednictvím API napojení automaticky doklady přenášíte, včetně bankovních výpisů z některých bank.

Pokud se nechcete stresovat s účetnictvím a chcete mít vše pod kontrolou, tak navštivte web Trivi nebo volejte na zákaznickou linku 800 80 60 40.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).