Hlavní navigace

Účetní firma by měla šetřit čas, peníze i problémy. Vsaďte na jistotu

Komerční sdělení
Outsourcing účetních služeb už není podnikatelům strašákem jako tomu bylo dříve. Naopak, je stále výhodnější.

Sdílet

Aktuálně více než čtvrtina podnikatelů (s obratem od jednoho do třiceti milionů) využívá služby profesionálních účetních firem. Mezi největší benefity patří především úspora času a nižší náklady. Ideální účetní firma by však měla podnikatele ušetřit i problémů, které mnohdy z podnikání plynou. 

Moderní účetnictví online

S online účetní společností Trivi a.s. nemusíte mít obavy o správné vyřešení účetní agendy. Jejich účetním specialistům můžete zcela důvěřovat, a ještě za vás vyřídí vše potřebné na úřadech. Trivi je moderní účetní firma, kde účetní řeší kromě správy účetní agendy i veškeré legislativní povinnosti za samotné podnikatele. 

Moderní online systém pak usnadňuje veškeré operace a evidenci podkladů. V Trivi nabízí účetní i daňové specialisty, vedení účetnictví, mzdovou agendu až po využití chytrých aplikací pro hlídání cash-flow a veškerých plateb. Služby Trivi se skládají z účetnictví online, daňové poradenství online, fakturace online a podpory přidělené účetní a případně dalších účetních a daňových poradců z týmu Trivi

Milé účetní jsou na prvním místě

Najít v dnešní době pečlivou účetní s praxí a značnou odborností není vůbec jednoduché. V Trivi však podnikatel dostane nejen svou vlastní přidělenou účetní, ale má dle potřeby i celý tým profesionálních účetních. Ten je připraven zastoupit kmenovou účetní v případě dovolené nebo nemoci. 

K účetním specialistům jsou k dispozici i daňový poradci. Odborníci z Trivi zpracují účetní agendu, mzdy, kontrolní hlášení a DPH. Také obstarají všechny legislativní povinnosti, komunikaci s úřady a v případě potřeby zastoupí podnikatele při kontrolách a dalších úkonech. V Trivi myslí za podnikatele a ohlídají vše potřebné kolem správy účetní agendy. 

Chytré technologie dokáží ušetřit peníze i čas podnikatelů

Velkým benefitem Trivi účetnictví online je, že vše funguje online a bez papírů. Hlavním pomocí při optimalizaci času a nákladů na správu účetnictví jsou chytré technologie, především webový portál a mobilní aplikace, které si Trivi a.s. samo vyvíjí. Jejich prostřednictvím je klient ve spojení s účetní, tak i nahlíží do svého účetnictví kdykoliv se mu zachce. Nonstop může sledovat výstupy účetní agendy nebo jednotlivé aktuální kroky zpracování. 

Skrze portál i mobilní aplikaci nahrává své doklady, vystavuje faktury a ukládá do systému veškeré podklady. Ty jsou uložené v bezpečí na cloudu a jsou kdykoliv po připojení po ruce bez náročného dohledávání v šanonech.

Podnikatel má možnost ve webovém portálu generování finančních přehledů, sledování plateb a aktuální stav svých firemních financí. Veškeré své podklady podnikatel nahrává do systému Trivi nebo prostřednictvím API napojení se automaticky přenáší, včetně bankovních výpisů z některých bank.

Systém Trivi a jeho aplikace jsou vhodné i pro podnikání v oblasti online prodeje, Trivi je kompatibilní se systémem Shoptet.

Pokud se nechcete stresovat s účetnictvím a chcete mít vše pod kontrolou, tak navštivte web Trivi nebo volejte na zákaznickou linku 800 80 60 40. 

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).