Pokud uvítáte pro svou práci a podnikání klid a jistou, je zde k dispozici tým účetních a daňových poradců z Trivi. Ušetří vám čas a náklady a vy tak získáte více času na rozvíjení vašeho podnikání.
A proč svěřit své účetnictví zrovna společnosti Trivi?
-
Vše je online. S portálem a mobilní aplikací ušetříte čas i peníze
-
Postará se o vás tým zkušených daňových a účetních specialistů
-
Zastoupí vás při komunikaci s úřady, kontrolách a postarají se o všechny zákonné povinnosti
-
Přenesou vaše doklady z Shoptet platformy, i dalších systémů pomocí API napojení
Moderní technologie a týmy vyškolených účetních
Účetní společnost Trivi ví, že čas je v podnikání to nejdůležitější, a proto ho svým klientům šetří pomocí moderních technologií, které umožňují předávání dokladů bez setkání se s účetní. Mezi moderní technologie patří především portál a mobilní aplikace, které si Trivi samo vyvíjí a slouží ke komunikaci s účetní i k dokládání podkladů. Vše se následně ukládá v cloudu a je přístupné kdykoli a odkudkoli. Své účetnictví tak můžete sledovat 24/7. Dále si můžete generovat finanční přehledy, hlídat cashflow a platební povinnosti nebo vystavovat faktury a doklady.
Propojení a ochrana dat v Cloudu
Portál jednoduše propojíte i s vaším systémem nebo e-shopem. Ať už díky doplňku Shoptet nebo přes REST API, díky které získáváte pokročilé propojení vašeho systému a portálu Trivi a přímé spojení z bankovních účtů. Nejen, že ušetříte čas, ale také peníze a starosti. Kromě toho nemusí klient Trivi „pouštět“ účetní do své datové schránky nebo banky. Zákonné povinnosti obstará Trivi zastoupením klienta ze své vlastní datové schránky. Služba je komplexní i z toho pohledu, že je za vše ručeno a veškeré úkony jsou pojištěny a pokud by došlo k chybě, je pokrytá ručením účetní firmou Trivi.
Poctivá účetní služba = klid a pohoda pro podnikatele
S Trivi dostanete nejen svou vlastní účetní, ale rovnou celý tým profesionálních účetních, které jsou připravené se v případě nutnosti vzájemně zastoupit. K účetním specialistům jsou k dispozici i daňový poradci, kteří vám pomohou s každoročním daňovým přiznáním nebo dle potřeby. V Trivi vám nejen zpracují účetní agendu, ale také mzdy, kontrolní hlášení, DPH i celou účetní závěrku. Obstarají za vás také všechny legislativní povinnosti, komunikaci s úřady a zastoupí vás při kontrolách a dalších úkonech. Součástí Trivi jsou také mzdový specialisté, kteří vám zpracují mzdy vašich zaměstnanců. Společně s nimi v moderní účetní firmě Trivi získáte nástroje účetnictví online, daňové poradenství online nebo již zmíněnou fakturaci online.
S moderní účetní firmou Trivi získáte klid a jistotu, že je vaše účetnictví v pořádku, a budete tak mít čas na vaše podnikání a jeho rozvoj.
V případě, že se chcete dozvědět více, můžete jít na web Trivi nebo v případě zájmu o zpracování účetnictví nebo mezd volejte na 800 80 60 40.